jueves, 28 de febrero de 2008

La primera entrada d’aquest blog comença amb el títol, “ Fata viam Invenient”, tal com es titula el blog en sí, una reflexió del gran Virgili que no vol dir res més que el destí trobarà la manera.
Ja que el destí d’alguna o altra manera us ha portat fins aquí, m’agradaria compartir amb vosaltres un tros de la meva intimitat, les meves reflexions personals, aficions i en definitiva una part de mi, i de la mateixa manera poder conèixer una part de vosaltres amb els vostres comentaris.
Espero que us agradi i us ho passeu tan bé passejant com jo m’ho estic passant creant el blog!

Salutacions,

Sibil·la
La primera entrada de este blog comienza con el título “ Fata viam Invenient”, tal como se titula el blog en si, una reflexión del gran Virgilio que no quiere decir nada menos que el destino encontrará la manera.
Ya que el destino de una u otra manera os ha traído hasta aquí, me gustaría compartir con vosotros un trozo de mi intimidad, de mis reflexiones personales, aficiones i en definitiva una parte de mi, i de la misma manera poder conocer una parte de vosotros con vuestros comentarios.
Espero que os guste y os lo paséis tan bien paseando como yo me lo estoy pasando creando el blog!

Saludos,
Sibil·la

No hay comentarios: